Woody Allen
Gutxiesten duen senar aberats batekin ezkonduta dagoen Alicek bizitza hutsal eta erosoa darama, boutique esklusibo, masaje-emaile eta ileapaindegiko txutxumutxuen artean. Idaztea du amets eta bere seme-alaben haurtzaindegian ezagutu duen gizon bat hobeto ezagutu nahiko luke, baina bere heziketa kontserbadoreak hau guztia egitea galarazten dio. Chinatowngo azti batek bidea samurtuko dio ondorio harrigarriak dituzten belar magiko batzuk erabiliz.