Woody Allen
Itotzaile bat izua sorrarazten ari da laino itxiak hartutako hirian. Kleinman koitadua gau erdian esnatu dute kriminala harrapatzeko plan batean esku hartu dezan. Haatik, berak ez daki zehazki zein den bere zeregina. Kale bakartietan bere urrats beldurtiak bere gizona (zirku-pailazoa) abandonatu berri duen zirkuko neska ezpata-jalearenekin gurutzatuko dira.