Woody Allen
Jack eta Sally, bere lagun onenetako bi bereiztera doazela jakiteak Gabe eta Judy senar-emazteengan krisialdi bat sorraraziko du, pixkanaka-pixkanaka beren harremana ere ez doala batere ondo jabetuko baitira. Jack eta Sally beste pertsona batzuren ondoan euren bizitzak berrasmatzen saiatzen diren bitartean, Gabe unibertsitateko bere ikasle batekin maite-kontuetan hasiko da eta Judyri, berriz, Sallyren lagun berria oso erakargarri egingo zaio.