Woody Allen
20ko urteetan gaude. Goseak akatzen dagoen David Shayne antzerki-egileak bere lanetako bat taularatzeko finantziazioa lortu du. Baldintza bat jarri diote, ordea: roletako bat Olivek antzeztu beharko du, oso aktore txarra den ekoizlearen maiteak, alegia, Nick Valenti gangsterraren neska-lagunak. Olive entseguetara bere bizkartzain Cheechekin doa, zeinak, neska zelatatzeaz gainera, antzerki-lana hobetzeko hainbat aldaketa iradokiko duen.