Woody Allen
Amandak Lenny bere senarra konbentzitu du haur jaio berri bat semetzat har dezaten, euren harremana indartzeko esperantzan. Umea hazi ahala, mutikoak ohiz kanpoko adimen-ahalmena duela konturatuko da Lenny. Senar-emazteak azkenean banandu egingo dira, eta orduan Lenny bere semearen benetako ama bilatzen gogotik ahaleginduko da. Ustez oso azkarra behar lukeen ama hori, argi gutxiko aktoresa porno bat izango da.