Zeloek eragindako eroaldian, Tex harakinak bere emaztea hil du adarrak jartzen zizkiola jakitean. Hilotzaz libratzeko, gorpua zatikatu eta basamortuan lurperatzea erabaki du, baina bidean eskuetako bat galdu du. Geroago, emakume itsu batek eskua topatu eta ikusmena berreskuratuko du. Gertaera miraritzat hartuko dute eta ehunka pertsona ingurumarietara bertaratuko dira ?erlikiaren? bila.