Woody Allen
C.W. Briggs aseguru-agentzia bateko detektibe beteranoa da, kasuak argitzeko duen ?usaimenagatik? ospetsua dena. Betty Ann enplegatu berriak intelektualki kikiltzen du eta gorroto diola dirudi. Enpresako afari batean, biek hipnotizatzaile baten ikuskizunean parte hartu eta honek burua programatuko die, aurrerantzean, gogoratuko ez dituzten lapurretak egin ditzaten.