Woody Allenek eta New Orleansko jazz tradizionaleko bere taldeak 1997an Europako hainbat hiritan eginiko biran filmatutako dokumentala. Bandaren emanaldiak eta Allenek bere musikariekin duen harremana ez ezik, zuzendariaren familiarteko une intimoak ere jasotzen ditu kamerak: bere arreba Letty Aronson, bere emazte Soon-Yi Previn, eta bere seme-alabak tartean direla.