Woody Allen
New Yorken aurkako I-11ko atentatua gertatu eta sei astetara, Madison Square Gardenen kontzertu erraldoi bat ospatu zen, bertan David Bowie edo Paul McCartney bezalako musikariek parte hartu zutelarik eta Martin Scorsese, Kevin Smith edo Woody Allen bezalako zuzendariek parada hartarako egindako film laburrak erakutsi zituzten; telefono mugikorren istorio jostalari hau hiriari eskainitako Allenen omenaldi txikia izan zen.