1976 eta 1983 artean, Argentinan diktadura militar bortitz batek agindu zuen. Urte hauetan, milaka pertsona bahitu eta hil zituzten inolako zigorrik jaso gabe. Kasu askotan, ?desagertu? hauen seme-alabak eta bere bahiketaren unean haurdun zeuden emakumeengandik jaiotako haur jaioberriak legez kontra bereganatu zituzten. Desagertutako 500 haurren kopuru hori garai honetako legatu ilunenetako bat da. 25 urteetan zehar Plaza de Mayoko Amonek egindako lan nekaezinari esker, ume horietako 77 beren familia biologikoetara itzuli ahal izan zituzten. Sasoi honetako berrikuspen politiko edo historiko bat lortzea baino gehiago, Nietos filmak, neska-mutiko horietako batzuren kontakizunetik abiatuz, beraientzat identitate berri eta benetako baten birjabetze-prozesuak duen giza dimentsioa berreskuratuko du, iraganeko historia oraingoan txertatzeko modua arakatuz, etorkizunerako bidean arrastoak jartzen dizkien bitartean.