EL SECRETO MEJOR GUARDADO Ravi, Hegoaldeko Indiako herrixka batean bere amonarekin bizi den umezurtz batek, bide luzea ibili behar du egunero beste herri bateko eskolara joateko berean ez baitute onartzen, eta berak ez daki zergatik. Bere ondoan bere lagun Krishnaveni bakarrik egoten da gustura. LA VIDA EFÍMERA Ama espainiarra eta aita, berriz, ginearra duen Vicenta, Malabora itzuli da, umetan utzi zuen hirira, Ospital Nagusian lan egitera. Bere lanaren bidez, afrikar kontinenteko zenbait izurrite ezagutuko ditu, paludismoa kasu, Ekuatore Ginean hildako haur gehien eragiten dituen gaixotasuna. LAS SIETE ALCANTARILLAS Macak, hiru urteko neskatoak, bere zorionaren zergatia kontatuko digu. Bere familia, bere etxea eta bere auzoa erakutsiko dizkigu, neskatoak ordea ez du ikusleek dakusaten errealitate bera ikusten. ?7 Estoldetako? bizimodua ez da batere samurra eta horretaz aurki jabetu beharko du. HIJAS DE BELÉN Eusebia Jeberoekin bizi zen Amazonasko baso barruetan. Hamar urte zituela Iquitos (Peru) hiriko Belén auzora lekualdatu zen eskolara joateko asmoz. Sekula ez zuen irakurtzen eta idazten ikasi, txikitatik lanean jardun behar izan baitzuen. Hiru belaunaldi geroago, istorioa hau Nancyrekin errepikatuko da, Beléngo beste neska batekin. BINTA Y LA GRAN IDEA Bintak zazpi urte ditu, Hego Senegaleko herrixka batean bizi da eta eskolara doa. Soda bere lehengusinak ez du halako zorterik; berak mundu honetaz ez dakizkien gauzak ikastea debekatuta dauka. Bintak bere aita miresten du, arrantzale apala berau, gizateriaren aurrerapenarekin kezkatuta dabilena eta otu zaion zerbait egitera erabakita dagoena.