Pamela 34 urteko emakume txiki eta lotsatia da. Supermerkatu batean egiten du lan. Erlijio-tenplu batera joateko ohitura du. Bere ama autistari maiz egiten dio bisita. Pertsonaia anonimo bat da, distirarik gabeko bizitza daramana. Bat-batean, miraria gertatzen da. Pamelari patu zoragarri baten mezuak ezohiko bideetatik iritsiko zaizkio: bezero bat, trabesti bat, bere ama, ametsak, barra-kodeak, benetako zantzuak eta ametsezkoak. Datorren milurteko Salbatzailea bidean da eta bera, birjina izaki, hura munduratzeko aukeratua izan liteke. Bere buruari aurre ematera bultzatuta, Pamela barne bidaia batean abiatuko da. Bidaia paradoxiko bat: Pamela zenbat eta mistikoago agertu, are eta gizatiarrago bihurtuko baita.