Aste Santua bitartean arkitekto-famillia baten hondartzako etxean gertatzen da akzioa. Marco arkitektura-ikaslea da eta arkitekto nabarmen eta egozentriko baten hogei urte inguruko semea. Biek harreman lehiatsu ikaragarria dute, Soledad, Marcoren ama, baretzen saiatzen dena. Familia urduri samar dabil, Sofia, Marcoren lehen neska-lagun ofizialaren zain baitaude, zeinari buruz gurasoek oso gutxi dakiten. Auzoko etxeetara ere Marcoren lagun batzuk iritsi dira: Aldo, zuzenbide-ikasle diruduna, zeinak Pedro, ikaskide bat, berarekin hondartzara etor dadin konbentzitu duen, eta egun hauek bakarrik igarotzea erabaki duen Rita, gazte eder, lotsagabe eta isila. Arrazoi sendoak direla medio, Marcoren amak Santiagora itzuli beharko du. Sofia iristen denean, den-dena desorekatuko da: neskak droga-sorta ederra eta indar erotiko aztoratzailea dakartza berarekin, eta horien eraginez, Pazko-igandean Marcoren ama itzultzen denean, familia bera eta gainerako pertsonaiak halabeharrez aldatuta aurkituko ditu.