Uholde-euriek astindutako herrixka bakartu batean, bertako biztanleak miseria gorrian ez ezik, errepresio politikoaren erasopean bizi dira. Eskualdeko ekonomia kontrolpean daukan familiaren eta Gobernu zentralak bidalitako kontu-hartzailearen artean boterea eskuratzeko gerra bat dago. Eta hori gutxi balitz, bizilagunen intimitateak ezagutzera ematen dituzten panfleto anonimo batzuk agertuko dira etxeetako ateetan itsatsita. Nahaste-borraste honen erdian, era askotako grinak, traizioak eta mendekuak azaleratuko dira, bertan nahastuta daudenak egia non hasten den eta gezurra non bukatzen den ez dakitela. Gabriel García Márquezen La mala hora eleberrian oinarrituriko iragana eta oraina nahasten dituen maitasunezko eta gorrotozko istorioa kontatzen du pelikulak.