Galaxia ez oso urrun batean, inperio ororen helburua da bere bandera ezartzea zibilizazioa sendotzeko eta erreinua hedatzeko, baina batzuetan, planetarik basati eta kaltegabeena ere zure amesgaiztorik txarrena bihur daiteke.