70 urteko aita bat eta 34 urteko semea, harreman gatazkatsua izanik, autoarekin galdu ziren Espainia barnealdeko goi-ordokietako zelai zabalen erdian. Gasolindegi txiki batean gelditzen direnean, bistatik galtzen dira, eta biek uste dute bestea galdu dutela. Gorroto eta erresumin zaharra kezka eta erru bihurtzen dira, eta batak bestearentzat duen garrantzia deskubritzen dute.