María llena eres de gracia, bere jaioterritik alde egin eta bere bizitza aldatu nahian etorkizun ezezagun baten bila abiatuko den 17 urteko kolonbiar neska bati buruzko Joshua Marstonen opera prima da. Filmak ustekabeko bidaian garamatza heroisa bihurri, ausart eta bizitasunez beteriko honen eskutik. Bere ekintzek bizimodu berri batera daramate, zeinean gaitzesten dituen gauzak baino gehiago bere nahiak nagusi diren. Atalasean etenaldi bat eginez, Mariak bere adore eta graziarekin aurrera egitea erabakiko du. María llena eres de gracia ez da benetako istorioa. Halere, egunero gertatzen den istorio horietako bat da.