Philippe 25 urteko gazte atsegin eta itxura onekoa da, bere ama eta bi arrebekin bizitegi-auzo batean bizi eta eraikitzaile batentzat lanean hasi berri dena. Bere arrebetako baten ezteietan, haren ohorezko dama miresgarriarekin, Sentarekin, leloturik geratu da. Bat-bateko maitemina izan da. Baina Sentak ez du beste pertsonen moduan maitatzen. Bere grinak Philippe endredatu eta irentsiko du: une jakin batean, bere amodioaren froga moduan, bakoitzak erabat ezezagun duen norbait hil beharko duela esango dio...