Montevideo, Uruguai. Jacobo Köller galtzerdi-faktoria xume baten jabea da eta itxuraz ez dago besterik bere bizitza monotonoan. Marta da konfiantzazko bere enplegatua. Beren harremana ez doa sekula lanetik haruntzago eta isiltasuna eta ohikeria ditu ezaugarri. Monotonia hau atzerrian bizi den eta urteetan ikusi ez duen Herman, Jacoboren anaiaren ezusteko bisitaldiak mehatxatuko du. Whisky-ren hasieran, Jacobok Martari egoera berria eramangarriago egiteko laguntza eskatuko dio. Bada, absurdoaren eta malenkoniaren, egunerokoaren eta alegiazkoaren arteko kode batetik abiatuta, pelikula elkarren artean hain ezberdinak diren hiru pertsonaia hauen baldartasuna eta miseria txikiak zorroztasunez irudikatzen ahaleginduko da, gaitzondoak eta zakarkeriak disimulatzen saiatu ahala agerian jarriko direnak.