Parinya Charoenphol (Thailandian Nong Toom goitizen maitekorraz ezagunagoa) izeneko thailandiar boxeolari famatua izandako trabestiaren benetako istorioan oinarritu da Beautiful Boxer filma, honen haurtzaroa, nerabezaroa eta gaztaroa kontatuz. Txikitatik, Nong Toomek mutil baten gorputzan harrapatutako neska bat zela uste zuen eta Muay Thai-ko (kickboxing) maisu bat izatera iritsiko zela agindu zion bere buruari, thailandiar kirolik gizonezkoena eta hilgarriena berau, zeinean ukabilak eta hankak erabiltzen diren. Kirol hau ogibide hartu zuen, bere ametsik handiena gauzatu ahal izateko: emakumezko bihurtzea.