Darwin?s Nightmare Ipar eta Hegoko gizakiei buruzko istorio bat da, globalizazioari eta arrainei buruzkoa. 60ko hamarkadan, zientzia-esperimentu modura, Victoria Lakuan arrain mota berri bat sartu zen. Honen ondorioz, Niloko perkak bertako espezie gehienak ia desagertarazi zituen; hain azkar ugaldu zen, ezen, gaur egun, bere haragia mundu guztira zabaldu den. Sobietarrak izandako zama-hegazkin eskergak egunero iristen dira afrikar kontinentea suntsitzen ari diren gerra ugarietarako kalashnikovak eta munizioak harrapaketa berrien truke aldatzera. Gorantza doan elikagai eta armen industria multinazional honek munduko laku tropikal handienaren kostaldeetan aliantza orokor izugarri bat sortarazi du: arrantzale gazteen armada bat, enpresari indiarrak, ministro afrikarrak, EBko komisarioak, pilotu errusiarrak eta Tanzaniako prostitutak.