Hau Lolita Cassarden istorioa da, munduarekin haserre dagoen neska gazte bat, aldizkarietan agertzen diren nesken antza ez duelako, eta polita izan nahiko lukeena, bere aitarentzat bederen, honek kasu gehixeago egin diezaion. Etienne Cassarden istorioa ere bada, jendearengan arreta jartzen ez duen gizonarena, zeinak bere buruari begira denbora gehiegi igarotzen duen, zahartzen ari dela konturatu baita, maitatua ez izatea zer den bai baitaki eta dagoen lekura iristeko gogor borrokatu behar izan baitu. Idazle baten istorioa da, Pierre Millerrena, ospetsu izatera iristeko gaitasunik ez duela uste duenarena, harik eta Etienne Cassard ezagutu eta bere ametsa erdietsiko duen arte. Kantu-irakasle baten istorioa ere bada, Sylvia Millerrena, bere senarrarengan eta honen talentuan sinesten duena, baina bereaz eta Lolita bere ikaslearenaz zalantza egiten duena, harik eta egun batez berak hainbeste miresten duen Etienne Cassarden alaba, Lolita dela jakiten duen arte. Beste baten lekuan zer egingo luketen oso ongi dakiten gizaki batzuren istorioa da, baina beraiei egokitzen zaienean oso ondo moldatzen ez direnena.