Txinan, 859. urtean gaude. Antzina loretan izandako Tang dinastia gainbeheran dago. Ezinegona nagusi da eta Gobernu ustelak erreboltari armada ezberdinen erasoei aurre egin beharko die. Denetan ugariena eta boteretsuena Sastakai Hegalarien Etxea da, buruzagi misteriotsu berri batek gobernatzen duena. Leo eta Jin bertako kapitainek buruzagi berri hau atzemateko plan bat prestatu dute. Jin kapitainak bere burua gerlari bakartitzat aurkeztu iraultzaile bat, Mei eder eta itsua, espetxetik libratuko du honen konfiantza bereganatu eta hau Sastakai Hegalarien Etxearen egoitza sekretura eramateko. Plana ondo aterako da baina, beren ezusterako, hain bidaia luzean Jin eta Mei biziki maiteminduko dira. Zein izango ote da zoritxarreko maitale hauen halabeharra? Euren maitasuna benetakoa bada, zergatik azpijokoan aritu eta euren bihotzetan sekretuak ezkutatu?