Akzioa krisi ekonomikoak astindutako Galesko Hegoaldeko portu-herriska batean gertatzen da. Leigh-Anne Williams, ama nerabe bat eta bere hiru lagunak (Robbie, 17 urtekoa, hilzorian dagoen herritik alde egitekotan dabilena; Gavin, hau ere 17 urtekoa, etsi-etsian maitasun baten bila ari dena; eta 15 urteko Stephen, galestar identitate baten irrikitan bizi dena), gizartearen mugetan mugituko dira, harik eta paranoiak, asperraldiak, frustrazioak eta amorruak konbinazio hilgarri bat osatuko duten arte. Leigh-Anneren alabaren etorkizuna ezinbestean arriskuan jarriko dute, eta orduan neskaren bizilagun turkiarrak jasan beharko ditu honen amorrazio eta irain guztiak. Hilketa bat gertatuko da, antza arrazakeria dela kausa, eta une labur horretantxe lau nerabeek beren halabeharra idatziko dute.