Historiako kriminal maltzurrenetako bat den ?Munstro? gupidagabe horren atzean nor ezkutatzen da? Nola liteke gizon bakar batek 50 haur eta nerabetik gora bortxatu, irentsi eta erail izana lehen Sobietar Batasuna izenaz ezagutzen zen lurralde ikaragarri horretan inongo arrastorik utzi gabe? Vadim Timurovic Lesiev detektibeak, magistratu gazte eta familiako buru denak, galdera beldurgarri hauei lehenbailehen erantzunak bilatu beharko dizkie. Munstroari mozorroa kendu eta berau harrapatzeko funtsezkoa da haren buruan sartzea. Lesiev komunista eredugarri bat da, baina hiltzailea ere halakoxea da. Besteak huts egin zuten tokian detektibeak arrakasta izango du. Haatik, garaipena lortu ondoren ere, amesgaizto berri sineztezinak biziko ditu, bata bestearen atzetik. Pelikula Urriko Iraultzarekin hasi zen garai baten metafora krudela da.