Carlos Velmar, trenbideetako langile ohia eta egun langabetua, telebistako aurkezle garrantzitsuenetako batek elkarrizketatu du. Carlosen kontaketak adin ezberdineko bost burdinbideetako langileen istorio bitxira eramango gaitu, bakoitza arrazoi ezberdinengatik izan baita kaleratua. Etsipenak jota dauden on gizon hauek lanik ezaren labirinto suntsitzailetik ateratzen saiatuko dira eta gero eta okerragoa den patu garratz batera bultzatu dituen errealitate batean, honek gainditu eta harritzen baititu, euren bizitzak berregiten saiatu beharko dute. Aldi berean, euren seme-alaba nerabeek, beren gurasoek bizi duten une zail hori ikusita, berariazko ekimen bat hartzea erabakiko dute baikortasun oldarkorraz, eta gau bakarrean den-denak elkartuko dira, ironia egiarekin, ausardia heriotzarekin, porrota garaipenarekin uztartuz. Betirako arrastoa utziko dien gau bat.