Noiz eta nola jakin gabe, Verak norabidea galdu du: Espainian hondartu da. Bere ezkontza-krisialdiak eta titian aurkitu dioten konkor batek, Espainiako Gerra Zibilean hildako argentinar baten argazkien epigrafeak idazteko proposamenarekin batera, bere ihesa azkartu dute. Buenos Airesen mastektomia bat egingo diote eta han bertan topatuko ditu bere hurrengo istorioa idaztera bultzatuko duten funtsezko zantzuak. Bi aldiz hondartutako bale baten misterioa argitzea edo argazkilari baten atzetik doala Patagonian prostituitu den korista batena, noizbait izandako emakumea berreskuratzeko aitzakiak besterik ez dira. Munduaren muturrean bakarrik dago, bere eleberriko protagonistak sekula ez maitemintzea zin egin zuten putetxeko ohe berean ezezagun batekin maiteminduko da, heriotzarekin tango bat dantzatu eta itsasoaren hondo-hondoan iragana hobiratuko du.