Krimen-giroko Hong buruzagia erretiratzera doalako zurrumurrua dago. Honen manuko Figo, Tall Guy eta Big Lungs, baita bere lagun zahar Lefty ere, haren inperioa kontrolatzeko asmotan dabiltza. Bere familiaren onetan buruzagitza utz dezala aholkatuko dio Leftyk, baina Hongek bestelako asmoak ditu. Jakin badaki Figo, Tall Guy eta Big Lungsen azpikerien berri, baina ez du uste hauek garbitzea ideia ona denik. Leftyren bizkartzainak gazteei mehatxuka hasiko zaizkie, baina Hongek argi utziko du bere nagusitasuna Leftyren mugimenduei aurrea hartuz, eta beraz, Hongen agintea onartuko du eta biak batera Tall Guy eta Big Lungsekin elkartzera joango dira. Hori guztia, uholde-euripean gertatuko den gatazka ikusgarri batean argituko da.