Etorkizunari begira aukera gutxi dituen gazte bat da David. Osloko hiriguneko gimnasio batean munta txikiko gaizkileen artean igarotzen ditu egunak. Hala ere, bertan etxean baino hobeto dago: bere aitak gaixotasun larri bat dauka, anaiak Down-en sindromea, eta amarekin ez da ondo moldatzen. Harik eta egun batez, Poliziak gimnasioan sarekada bat egin eta Davidek bere lagunak salduko dituen arte, bera lehenbailehen askatu dezaten, hilzorian dagoen bere aita agurtu nahi baitu. Alabaina, beranduegi bide da: aita hilda eta ama minak hautsita, Davidek bere anaiaz arduratu beharko du, bere lehengo lagunak gainetik kentzeaz gain. Hartara, bizitzan benetan garrantzitsua dena bere familia dela konturatuko da eta iraganeko nahiz etorkizuneko erantzukizunak bere gain hartzen hasiko da. Behin dena galdu duenean, Davidek hutsetik abiatuta bere bizitza berregiteko aukera izango du.