Maria eta bere senarra neskaren aitaren etxera doaz bizitzera, hau aneurisma batek jota baitago. Egoerak Mariari gainezka egiten dio, aitak neskarenganako duen menpekotasunaren eta senarraren asmoen arteko gatazka larria baita. Aurki, bere senarraren sentiberatasun eta laguntza eza jasangaitz egingo zaizkio. Gauzak gehiago nahasteko, Mariak dei anonimoak jasoko ditu, eta hauen ondorioz, denborarekin, bere familiaz eta errotuta daukan erlijio-sentimenduaz urrunduko da.