Paul, gerra-argazkilari zaildu bat Zeelanda Berriko bere jaioterri urrunera itzuli da bere aitaren heriotza dela eta. Han atzean utzi zuen iraganari aurre eman beharko dio. Bere harridurarako, bertan Celia topatuko du, bere lehendabiziko neska-lagunaren hamasei urteko alaba, zeinak mundua ezagutzea amesten duen. Jende askok, bien familiak barne, adiskidetasun hori gaitzesten dute, eta Celia desagertu orduko, Paul bihurtuko da susmagarri nagusia. Egia azaleratzen den heinean, Paulek familiako tragediari eta gaztetan atzean utzi zuen traizioari aurka egin beharko dio, baita harrez gero bere heldu-bizitzan inguruan izan dituen isiltasunari eta sekretuari ere.