Tepecik, Anatoliako herrixka bat, 60ko hamarkadan. Recep eta Mehmet bere herritik gertu dagoen Tavsanli hirian aprendiz gisa dabiltzan bi nekazari gazte dira. Recepek sandia-saltzaile bati laguntzen dio eta Mehmetek bizargin ofizioa ikasten du. Biak zinemak txora-txora eginda dauzka eta gauez zine-proiektagailu bat egiten saiatuko dira herriko beren etxeko ukuilu zaharrean. Zine-zuzendari bihurtzearekin eta beren bizitza aldatzearekin amets egiten dute. Egun batean, Recepek hirian bizi eta bi alaba dituen alargun bat ezagutuko du, behientzat sandiak behar dituena. Harrez gero, tea hartzera edo gosaltzera bisitan etorriko da eta, pixkanaka-pixkanaka, Nihal, haren alaba zaharrenarekiko interesa azalduko du. Honek, aldiz, ez ditu batere gustuko nekazariaren etengabeko bisitak eta ahal duen zakarren hartzen du. Ordea, Guler, bere ahizpa txikiak Recep gogoko du, baina mutilak ez du hura maite.