Wilby Island-en bertako oinarriak astindu ditzakeen iskanbila bat gertatzen ari den bitartean, Duck MacDonaldek, herriko errotulugile dislexikoak, Dan Jarvis, lur jota dagoen bideo-dendako jabearen suizidioa eragotzi du. Danek Carol French, anbizio handiko higiezinen agente batek, bere etxea saltzeaz arduratu dadin lortu du, eta hartara bere azken kontuak konpondu ditu. Carolek, haatik, hil berri den bere amaginarrebaren etxea Brent Fischer alkateari saltzea du buruan. Horretarako Buddy, bere senarra erabili zezakeen, bertako Poliziako ofiziala dena, baina honek bere arreta guztia beti sexy dagoen Sandra Andersonengan jarrita dauka. Sandraren alaba, Emily, ez dago oso harro bere amarak ezkondutako gizonekin dituen maitasun-kontuekin eta honen ospe txarrarekin, baina neskari ere aurki lehendabizikoz bihotza hautsiko diote. Alabaina, denen kezkak zeharo aldatzera doaz, gau horretan norbaitek armairuan gorpu bat aurkitu orduko. Ongi etorri Wilbyra.