Erwin Grafek Kathrin bere emazteak eta Lisa alabak erdi-klaseko bizimodua daramate erdi-klaseko hiri batean, non etxe bat eraikitzen ari diren. Ia hogei urte lantegi berean daramatzan Erwinek lana galdu du enpresaren egiturazko aldaketak direla eta. Familia ez kezkatzearren, egoera sekretuan gordeko du, eta egunero lanera joango balitz bezala etxetik aterako da. Hasieran, Erwinek lan berri bat aurkituko duela uste du, baina denbora aurrera joan ahala, bere adineko gizon batek gaur egungo lan-munduan zereginik ez duela ohartuko da. Pixkanaka-pixkanaka, Kathrinek eta Lisak aldaketak sumatuko dituzte Erwinengan. Senitarteko tirabira hozituz doa, baina ez dago Erwinekin hitz egiterik. Kathrin bakarrik sentitzen hasia da eta Lisa bere gelan giltzaperatu da. Harik eta egun batez, Lisak bere aitak langabe asteak daramatzala jakiten duen arte.