Mañek egoera ekonomiko zaila bizi du. Hanka bat galdu du eta horregatik ezin du lanik lortu, ezin du errenta ordaindu eta bere lagun hurkoen iseka eta mespretxuei aurre egin beharko die. Kalean hala-moduz irauten saiatuko da eta bertan ez ohiko pertsonaia bat ezagutuko du, Bogotako erdigunean 500 pesoren truke jendea bizkarrean eramatea ogibide duen gizona. ?Silletero? bat. Elkarri laguntzeko aukera dutenez, euren artean adiskidetasun bitxi bat sortuko da eta honek bizitza samurragoa egin eta libre izateko egokiera eskainiko die. Baina biek iragan bera dute, betidanik kolonbiarrek izandako indarkeriazko iragana. Iragan horrek uztartu eta bereiztu egiten ditu aldi berean, den-dena, berriro hastearen esperantza izan ezik, galdu duten izaki gisa aurkeztuz.