Iris, sei urteko neskato batek, batik bat dantza, gorputz-hezkuntza eta biologia irakasten diren barnetegiko arauak zeintzuk diren azkar batean ikasi ditu. Esana betetzea funtsezkoa da, eta matxinatu eta alde egiten saiatzen den barneko ikasle oro besteak zerbitzatzera zigortzen dute eta betiko barnetegian egotera. Denbora aurrera joan ahala, Iris bere bizitza berrira ohitzen hasiko da. Alabaina, bada zerbait nahasi eginda daukana: egunero-egunero, gaueko bederatzietan, lanparak piztu orduko, barnetegiaren inguruko basoaren erdi-erdian lurpeko burrunba baten oihartzuna entzuten da, eta Bianca, barneko ikasletan zaharrena denak, eraikina uzten du bilera sekretu batean parte hartzeko. Gau batez, Iris atzetik joango zaio, irakasleak bizi diren etxeraino. Bertan, dena huts-hutsik ageri da. Bianca bera ere bat-batean desagertu dela dirudi...