Abel Ferrara
Ferrarak zuzendutako lehen lana, Nicodemo Oliverio ezizeneko Nicholas St. John, Ferrararen lagunak idatzia eta antzeztua. Amets abstraktu moduko bat da, zuri-beltzezkoa eta soinurik gabea, eta gaur egun bideo zinta batean ikus daiteke, soilik.