Jonathan Demmek HBO katearentzat ekoiztutako telefilma da. New Yorkeko hirigunean garatzen diren hamar istorio biltzen ditu. Ferrarak bederatzigarrena zuzendu zuen. Love on the A Train-ek bederatzi hilabetez bagoi berean elkarri begiratu eta ukitu ere egingo ez duten gizon eta emakume baten arteko harreman berezia erakusten du. Beste zuzendarien artean, Jonathan Demme, haren iloba zen Ted Demme eta Bob Balabanek parte hartu zuten.