50 minutuko dokumental honek ziklo honetan berean aurkeztuko den Gerardo Herreroren fikziozko Heroína filma osatzen du. Cecilia Barriga zinemagile txiletarrak 1984an euren seme-alabak drogak hilda edota drogaren menpe ikusirik narkotrafikoari aurre egitea erabaki zuten bost emakumeen istorioa aztertzen du.