Bi neska gaztek ustekabean topo egin eta elkarrekin bidaiatzea erabakiko dute, ezinezko amets baten bila, beharbada. Bestalde, oztopo pila gainditu beharko dute, bidean. Alain Tanner suitzarrak bere herrialdeari buruz egindako kronika azkar honek ezarritako eredutik irtetzea onartzen ez duen gizarte baten deskribapena egiten du, halaber.