Dolores Claiborne hiltzailea ote da? Banatzaile batek bere ugazabandrea hiltzen ikusi du. Inspektoreak dioenez berak hil zuen senarra. Baina, hala ote da? Alabak salbatuko ote du, gorroto badio ere? Stephen Kingen eleberri bat, besteak beste Kathy Batesen antzezpen bikainari esker, film hunkigarri batean bihurtua.