Torero indigena xelebre batek bizitza arriskatuko du, diru gutxiren truke herriko jaietan bat-batean egokitutako plazetan toreatuz. Aingeru aurpegiaren azpian, pertsonaia horrek alde itsusia izkutatzen du. Dokumental honek Alejandro González Iñárritu, Alfonso Cuarón eta Guillermo del Toro zinemagileak aho zabalik utzi ditu.