Piedras ia sailkaezina bazen, Salazarren dibertimendu berri hau are arriskatuagoa da. Pertsonaia marjinal baten erretratua egiten du, Mónica Cerverak antzeztua. Pertsonaia ezin ezohikoago hori prostituta transexual narkoleptiko bat da. Filmak haren bizitzako eta laneko eguneroko giro arrunta deskribatzen du, narkolepsia krisiak dituenero bizi dituen amets musikalen estilizazioa tartekatuz.