Parísek eta Fejermanek, A mi madre le gustan las mujeres filmarekin, zuzendari eta gidoigile trebeak direla erakutsi zuten. Semen Ernesto Alterio isil baten eta Leticia Dolera bikoiztu baten arteko amodiozko istorio bitxia da. Aitatasunaren gaia oinarritzat duen komedia honen erakargarritasunetako bat, Héctor eta Ernesto Alterio aita-seme xelebre batzuen roletan ikustean datza.