Robert Wise
2001-ko Douglas Trumbullen hasierako efektu digitalekin eta Boris Levenen diseinu modernuekin egindako film hau Michael Crichtonen eleberri baten lehen egokitzapen zinematografikoa da. Fenomeno harrigarri batek hiri txiki bateko biztanle guztiak desagertaraziko ditu, agure bat eta ume bat ezik.