Mutilzahar batek herrian ospatzen diren lurperatze guztietan hileta-testuak irakurtzea du ogibide bakarra. Arrebarekin, ia beti kanpoan dagoen koinatuarekin, bere buruaz beste egin nahi duen aitonarekin eta bi ilobekin (bata bihurria eta gormutua bestea) bizi da. Ohitura-film hau Balkanetako ohiko zinemagintzaren eredu garbia da, gag-ez osatutako egoerekin hasi eta drama gordin batean bihurtuko dena. Lehen filmarekin zenbait jaialditan saritutako Esloveniako zinemagile baten bigarren luzea da.