Paristik Lisboarako trenean zenbait istorio garatuko dira: Frantziako taxista xenofobo eta arrazista bat, zorioneko topaketa bat sumatuko duen emazte portugaldarrarekin; erlojuak salduz ahal bezala bizi den afrikarra; trenbidearen ibilbidea alda dadin sinadura bila dabilen bikote gazte bat; elkarri hitz egiten ez dioten bi anaia... Arraza eta hizkuntza-anitzetako film honetan, zuzendariek heldutasun handia erakusten dute.