Anak errefuxiatuen laguntza-bulego batean lan egiten du eta ezin dio aurre egin semeak logelan giltzaperatzeko hartutako erabakiari; ajedrezarekin itsututa dabilen preso ohiak kartzelako lagunarekin izandako harremana berreskuratu nahi du; kontrabandoan aritzen den kubatarrak harreman bat du bezero onenaren emaztearekin. Bigarren aukera bati buruzko istorio gurutzatuon zuzendariak La flaqueza del bolchevique bere lehen luzea Zabaltegin estreinatu zuen.