La doble vida del faquir Sant Julià de Vilatortako ikastetxe bateko eszenatokira itzuliko da, non, 1937. urtean, gerra zibila bitartean, klandestinitatean dagoen zinegile batek eta sultanez eta esploratzailez mozorrotutako haur umezurtz batzuk abenturen pelikula exotiko bat filmatu zuten. Beren protagonistek haurtzaroko egun haiek gogora ekarriko dituzte txabusinak durbanteengandik ordezkatu ahal izan zituzten haiek, errealitateak uniforme militarrekin eta kalez jantzitako apaizekin berezko mozorro-dantza gailentzen zuen bitartean.