Paulok eta Leticiak elkar maite dute, baina neska Pauloren lagun onenarekin, Leónekin ateratzen da. Hirurak unibertsitateko ikasleak dira, baina halere ezin diote Brasilen nagusi den indarkeriari ihes egin. Poliziak burututako hilketa baten lekuko izan den mutiko bat salbatzeko ahaleginean, León zaurituko dute. Medikuntza ikasten dabilen Paulok ebakuntza etxean egin eta salbatu egingo du Leticiaren laguntzaz.